torsdag 7 januari 2010

Nu är glada julen slut slut slut.....


Idag var det dags-större delen av julen åkte ut, sånär som på några adventsstjärnor som får lysa upp vintermörkret månaden ut. Känns alltid lite sorgligt att packa ner allt igen. Jag älskar ju som sagt det mesta som hör julen till. Överst i jullådan ligger Lucia och tomtedräkter. Tänkte på att när jag öppnar lådan nästa gång så går Mollan på dagis och får använda tomteflickkläderna som tjejerna hade sin första Lucia. Ja man blir mer sentimental för varje år som går. En liten bild från när granen glimmade som mest och julkalendern trollband stora som små får följa med detta inlägg sen lovar jag att julältandet är över. Idag var jag med stortjejerna och åkte i backen och så pratade jag med Cilla, nu ska vi äntligen få till att ses på lördag, Jättemysigt! Känns som evigheter sedan, kram på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar